7 d’ag. 2010

Recomanació de lectura

M'agradaria recomenar la sèrie de llibres "La Casa de la Noche" de les autores P. C. Cast i Kristen Cast, a tots perquè són uns llibres força entretinguts que enganxen moltíssim (tot i que jo només n'he llegit dos dels vuit que hi ha).

El primer llibre "Marcada" va arribar a les meves mans perquè la meva mare me'l va regalar per Sant Jordi, jo vaig pensar que seria una mica absurd el llibre i una mica plagi de la saga Crepuscle que havia llegit anteriorment i el vaig deixar aparcat al prestatge de llibres per llegir. Doncs bé, aquest estiu em vaig proposar llegir almenys 5 llibres (cosa difícil perquè no tinc massa temps, tot i que cal dir que m'apassiona la lectura), i llavors vaig anar cap al prestatge que he citat anteriorment i el vaig agafar. Mica en mica mentre el llegia m'anava adonant que aquest llibre era completament diferent de qualsevol altre de vampirs, i vaig continuar llegint-lo. Em va atrapar totalment, cosa que va fer que amb una setmana ja l'hagués acabat.

El segon llibre "Traicionada" me'l vaig comprar ara farà tres dies i ja me l'he crospit tot, m'ha atrapat en la història totalment.

En la meva opinió són dos bons llibres però tenen espectes que podrien millorar, com per exemple el vocabulari. Aquest és molt barruer i vulguer en molts casos, això és pel fet que les autores volen fer semblar que parla una adolescent (o sigui, la protagonista) però hi ha molts casos en què és exagerat i massa pujat de to.
Cal dir però, que la trama és molt emocionant i està tot molt ben lligat, cosa que fa molt entenedora la lectura, ara bé, hi ha tants detalls que si no segueixes el fil amb atenció et pots perdre.

Segons el meu punt de vista, el primer llibre és com una mena d'introducció en aquest món tant estrany, i en el segon ja és on hi ha una història de veritat.
L'amor, la por, l'amistat i l'odi són sentiments que es barregen en les pagines d'aquest llibres entre d'altres sentiments.
En fi, si comences a llegir aquesta saga no la pots deixar abandonada com has fet amb alguna altra que no valia gens la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada