17 d’ag. 2010

Ja m'avorreix parlar de faroles i de l'Ajuntament d'Arenys de Munt, ja estic molt cremat d'aquests temes

Fa anys que reclamo faroles al tram de la carretera on visc, les dues primeres instàncies no me les van contestar (parlo de fa quatre anys) i la tercera (ara farà uns nou mesos) me la van contestar dient que passés per l'Ajuntament d'arenys de Munt a parlar amb el regidor d'urbanisme que em volia veure. I vaig anar i aquest em va dir que el principal motiu pel qual m'havia cridat va ser que era molt actiu per la millora del poble en relació a l'edat que tinc. Fins aquí bé, però després em va dir que ja tenien una llista llarga de millora d'enllumenament, d'entre els qual figurava aquest tram de carretera. Tots els llocs que em va dir que millorarien encara estan igual, i només han canviat els llums del carrer de les Flors substituïnt els fanals que hi havia per unes que no fan quasi llum, per què? Per fer alguna cosa amb els diners, i pifiar-la.

Com per exemple una altra pifia és el canvi de les voreres de la Riera que han fet, deixant el tros de vorera més malmès de tots (el del tram de l'Eixample) el qual hi ha franges on no té rajoles d'aquestes de carrer, sinó que hi ha ciment, sense canviar. Per què? La resposta és ben senzilla: es de quan l'Ajuntament farà alguna cosa per millorar el poble. Canviant les llums de tota la Riera hi posant-ne de noves, les quals són tan altes que queden tapades per fullatge dels arbres deixant la riera completament a la penobra.

Tornant al tema, el pitjor de tot és que em va fer un obsequi per la col·laboració un boli d'aquest de publicitat de l'Ajuntament d'Arenys de Munt (ara ja sé amb què es gasten els diners, amb bolis estípids d’aquests, a part de pagar els elevats sous de l’alcaldia i les regidories) i una lot petita de butxaca, una ironia de que no m’hi veig pel meu carrer, sort que ho vaig mirar a casa, sinó li estampo la lot pel cap i li dic una de molt grossa, se’n va enriure de mi, o es que no ho va pensar que em podria ofendre, o es podria malinterpretar.

Diuen que hem de tenir pasciència, que tot arribarà, que són la veu del poble, i que fan tot el possible per millorar les nostres condicons de vida.

I jo dic, perdoneu per l'expressió vulgar que vaig a utilitzar, i una merda! No parlaré del pont de dalt, el soterrament, els peos que hi ha netejant la Riera, l'enllumenament, els impostos o la gestió dels diners perquè al final acabaré rebentant de RÀBIA.

L'AJUNTAMENT D'ARENYS DE MUNT FA PUDOR, I ELS CIUTADANS JA COMENCEN HA ESTAR CANSATS DEL PAPEROT QUE FAN. COMENCEM A FER-NOS ESCOLTAR, ALCEM LA NOSTRA VEU I DERROQUEM LES MARIONETES QUE TENIM COM A AJUNTAMENT.

P.D: no trobaràs a una gran part de la població d'Arenys de Munt que estigui contenta amb la gestió dels diners que fa l'Ajuntament, a part de la pujada d'impostos. I ben pocs et parlaran bé de l'alcalde que tenim que passa més hores al carrer ensabonant la gent (intentant caure bé a tothom, cosa impossible) per obtenir el seu suport. FALSEDAT AL MÀXIM ÉS EL QUE HI HA

1 comentari:

  1. Hola Guiu,
    És una bona reflexió, per dir-ho així, del nostre poble.
    Només dir-te que vagis amb compte amb això que dius del 95% de la població ja que, si no ho saps del cert, és millor parlar d'un mateix i no pas pels altres. Més que res, per estalviar-te qualsevol problema que puguis tenir, mai se sap com pot reaccionar la gent!

    ResponElimina