29 de juny 2011

Suggerencies que he fet al nou Ajuntament d'Arenys de Munt

Benvolgut ajuntament, des del meu humil punt de vista m'agradaria fer un suggeriments en referència a millores que es poden dur a terme al poble.

En primer lloc m'agradaria demanar que es posin llums de carrer en el tram de la Carretera Torrentbo que va des del número 24 al número 2, ja que és una zona molt fosca que causa inseguretat, a més que és un lloc on els veïns poden patir algun accident al no veure objectes que puguin estar al terra. M'agradaria afegir que fa més de quatre anys que estic reivindicant tenir llums a aquest tram de la carretera, i sempre m'han promès que es posarien i mai s'han complert aquestes promeses. No sóc només jo qui els desitja, ja que són un benefici per tots els veïns i veïnes d'aquesta zona, que de ben segur estarien molt agraïts de tenir faroles al carrer.

A més també suggereixo que es faci una vorera al tram de la Carretera Torrentbo que va des del número 11 dins al xamfrà que fa amb el Carrer Primer de Maig, són només uns 6 metres de longitud per 2 metres d'amplitud com a màxim. És un tros de terra on hi creixen males herbes i hi aparquen cotxes que fan que els vianants hagin de caminat per la carretera sabent els riscos que comporta.

Tot seguit els vull parlar sobre el deplorable estat en què es troba l'Hotel d'Entitats, antiga fàbrica Soler que ara serveix com a seu d'algunes de les associacions del poble. Començaré a explicar-me: el pati que serveix d'entrada i aparcament està ple de runes, ferros, totxos, tubs, etc. escampats de manera perillosa. Totes aquestes coses estan abandonades, i per tat demano que es retirin i s'enviïn a la deixalleria, però és clar, això només ho pot fer l'Ajuntament ja que és el responsable del terreny i ningú té la maquinaria necessària per moure i transportar-ho tot. Llavors, en referència a l'edifici, aquest està tristament en un estat quasi ruïnós, per fora sembla un edifici abandonat i per dins també. És un lloc mot brut on hi ha alguns trastos abandonats. Els lavabos no funcionen, estan molt bruts, no s'hi pot entrar perquè fa anys que no funcionen. En conclusió, és un lloc molt poc higiènic on si no s'hi fan obres acabarà caient a trossos. I és una llàstima ja que és un espai molt gran, i des del meu punt de vista es podrien traslladar totes les associacions del poble allà i així Can Borrell no estaria tan saturat.

Per últim m'agradaria parlar de la neteja del poble. Fa dies que amb la meva professora d'anglès parlem sobre això, el poble està super brut. No hi ha papereres a massa llocs, i això fa que al terra hi llencin algunes coses, però segons el meu punt de vista el principal problema no és aquest. El que dóna una imatge molt bruta del poble és que per tot arreu de la Riera hi ha fulls enganxats a les parets. Això dóna una imatge horrible, i segons el meu punt de vista hauria d'estar prohibit enganxar fulls a les parets, això pot semblar una mica extrem, però si s'instal·len més panells on penjar fulls (ara que recordi només sé de quatre llocs on hi hagi panells oficials de l'ajuntament per penjar cartells) per tot el poble, no dic només la Riera ja que moltes vegades hi ha zones del poble on la informació no arriba, el poble milloraria visualment.
Bé, de moment això és tot. Espero que tinguin en compte totes els suggeriments que he fet, ja que tots els faig pensant en el poble i amb els veïns i veïnes.
Moltes gràcies per la seva atenció i el temps dedicat, en breu espero alguna resposta
Guiu Muns Roura


1 comentari:

  1. hola Guiu
    totalment d'acord
    voldria el teu emili per contactar en privat idees que tinc

    ResponElimina