22 de juny 2011

Estiu VS Hivern

Ja ha arribat l'estiu, per a molts és una època molt esperada. D'altres no el volem tant.

Amb l'estiu arriba la calor, i amb ella vénen la suor de la gent, les mosques, esl mosquits i els moscardons. No m'agrada l'estiu, a vegades penso que només és una estació que agrada a la gent perquè és quan la majoria de la població fa les vacances més llargues.
Destesto caminar sota un sol abrasador que em crema la pell i em fa relliscar gotes de suor pel front.

No negaré que és més còmode anar amb camisetes de màniga curta, però això ho puc fer perfectament a la primavera. No cal estar tot l'any esperant l'estiu, no entenc el desitg que té la gent perquè arribi aquesta època.


Jo sóc fan de l'hivern, amb el seu vent glaçat, la seva dolça pluja i les seves fulles seques que dansen per tot arreu.

M'agrada la pluja, m'agrada arribar a casa i posar-me sota una manta. No em fa res caminar sense paraigües sota l'aigua que cau del cel.
Però com tot l'hivern té alguns inconvenients, ho sento però a mi no m'agrada el Nadal, i per mala sort el Nadal és a l'hivern.


Bé, comenteu a sota si preferiu l'estiu o l'hivern, ja sabeu la meva postura, a veure què opineu vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada