24 d’ag. 2011

Una usuaria enfadada amb el bar de la piscina

No sóc una persona que hi vagi esporàdicament, la meva família i jo ens hem abonat a la piscina municipal, hi hem anat durant tot aquest estiu ja que teniem molt bona experiència dels anys anteriors. Porto tot l’estiu aguantant, però avui ha passat una cosa que ha fet vessar el got de la meva paciencia humana. Us parlo del bar de las piscina municipal d’Arenys de Munt. El tracte que ofereixen les persones que el porten no és massa correcte, per no dir que són unes persones molt maleducades. Avui el meu fill i uns amics han anat a berenar allà i la dona que porta el bar els ha dit que ja estava farta de recollir la seva merda. Així tal com sona. I no ha passat només això, sinó que ha parlat amb mal to a altres nens.

Estic farta que cada vegada que vagi a fumar em registri a veure si porto alguna cosa de menjar. No em passa només a mi, li passa a la majoria de la gent. No podem a anar menjar tranquils. Encara no entenc què significa això de consumició obligatòria a la zona de picnic, on tens prohibida l’entrada de qualsevol altre aliment o beguda que no sigui un entrepà. Com volen que ens atrevim a comprar al bar si una trista bossa de patates et cosata 1’30€? On una llauna de coca-cola val 1’70€.

A part de veure com en són de ben rebudes algunes persones. Deuen tenir una entrada VIP, perquè fan el que volen. És a dir, aparquen a la zona on no es pot aparcar perquè tenen unes enganxines al cotxe que no són ni de l’Ajuntament. A més m’han arribat moltes veus de testimonis de primera mà de que més d’una nit la piscina ha estat oberta per aquesta gent VIP. Ni que sigués uns piscina privada! És una piscina municipal que hem pagat tots els arenyencs i arenyenques amb els nostres impostos.

A veure si acabarem per no anar a la piscina que t’han haviem reclamat per culpa de cuatre persones. Si això segueix així, la piscina se’n resentirà en les properes temporades d’estiu.

Anys anteriors això no havia passat, abans rebiem un tracte digne que ens atreia a anar a passar bons moments.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada