25 d’ag. 2011

Jane Eyre


El que em proposo com a treball de recerca és comparar Catherine Linton, personatge de Cims Borrascosos (Emily Brontë), amb Jane Eyre, personatge del llibre escrit per Charlotte Brontë que porta el mateix nom per títol.

Per això m'agradaria parlar-vos de Jane Eyre, ja que l'acabo de llegir i m'ha agradat molt per motius diversos. M'agrada molt l'estil de la Charlotte Brontë a l'hora de narrar perquè ho fa amb naturalitat, expressant amb paraules sinceres tot allò que veu i sent. A més, l'autora concedeix una gran evolució psicològica a la protagonista durant les 493 pàgines del llibre.


És una novel·la en què sovint hi ha girs inesperats però ben calculats per la seva autora, ja que al cap i a la fi tot desemboca allà mateix, a un desenllaç preciós que a més a més no t'esperes per res del món.


Us recomano que disfruteu llegint-lo i gaudiu com ho he fet jo devorant les pàgines d'aquesta obra mestra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada