23 de set. 2010

Mal estat de la calçada

Em pregunto per què tenim una calçada amb tant mal estat i mai hem dit res.

Bé, us vaig a parlar del paviment que hi ha al Camí Rossell, aquest està totalment aixecat, ple de bonys i esquerdes. La veritat és que no sé com hi poden pasar encara cotxes per allà, ja que la pendent és molt pronunciada i presenta gran dificultats com és per exemple, el mal estat en què es troba o bé també, la sorra i les fulles que té escampades pel terra.

A més m'agradaria afegir que aquest camí no té cap vorera, cosa que dificulta molt les coses als peatons, a més cal dir que la gran quantitat d'excrements que hi ha als vorals d'aquesta vía causa una olor pestílent que et fa venir nàuses i tot.

M'agradaria afegir que encara estic buscant els fanals, vull dir qu la il·lñuminació és nul·la, deixant gran part d'aquest carrer totalment a les fosques, bé això no és tant estrany ja que hi ha moltes zones d'Arenys de Munt que no estan il·luminades adequadament.

Des d'aquí deixo la meva opinió sobre un carrer en mal estat el qual sembla que no importi a gaire gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada