15 de nov. 2011

You said that you want a revolution, well you know, everybody wanna change the world

Encara que jo no tingui l'edat mínima per poder votar en les pròximes eleccions, tinc clar que sí que hi aniria i dipositaria el meu vot dins de l'urna.

Un dels motius que m'impulsa a votar és el sacrifici que han fet homes i dones al llarg de més de dos segles d'història per aconseguir la democràcia, si bé avui en dia s'ha convertit molt relativa i podem dir que no és una democràcia del tot real, almenys podem expressar la nostra voluntat cap a qui volem que ens governi i amb quins ideals.

No dic que es vagi a votar a un partit si és el cas que no n'hi ha cap que ens faci el pes, tenim dues opcions més a l'hora d'anar a votar, com són el vot amb blanc i el vot nul. Jo, si no sabés a quin votar perquè no estigués d'acord ab cap partit em decantaria més pel vot nul. Pot semblar una tonteria votar en nul, però si ho fem en blanc això voldrà dir que ens és igual qui ens governi i per tant donarem suport al partit més votat, en canvi el vot en nul és un vot exercit que no recolza cap formació política.

En relació a aquestes eleccions generals que es duuen a terme d'aquí no res, no comparteixo l'opinió de no anar a votar perquè així demostrarem que no ens importen les coses d'Espanya. Si això es dués a terme massivament feria que només votessin els ciutadans que no tenen el sentiment catalanista, fet que si bé no votarien massa habitants catalans, els pocs que votessin donarien el seu vot a un partit contrari al catalanisme, i a Madrid només els importaria això, els seria igual veure que només ha votat un 10-15% de la població catalana. 

Si es vol demostrar el sentiment catalanista ho faria o bé votant un partit que em representés de veritat o amb un vot amb nul.



Penso que hem d'exercir el nostre dret a vot si més no per honorar tots els humans que van suar sang per poder aconseguir tinguéssim aquest dret.


Ara bé, aquesta és la meva opinió i cadascú té el dret de fer el que els sembli més convenient.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada