6 de maig 2011

Sabeu què és avorrit una persona? Jo sí.

Hi ha gent que cansa, em sap greu dir-ho però cansa molt. Al final tot el que surt de la seva boca no mereix ser escoltat. Sobretot el que em fa avorrir a les persones són els seus temes de conversa. Poden ser éssers humans molt divertits, però si són monotemàtics de ben segur que els acabaré avorrint.

Fer sempre el mateix pot no ser avorrit si quan es duu a terme aquesta activitat esté una conversa diferent cada vegada. Però no tothom aprecia plaer de conversar, d'intercanviar idees i coneixements. Poden ser converses absurdes o bé serioses, que segur que t'ho passes molt bé si parles de temes variats.

Doncs bé, fa ja un parell de setmanes (parell català i no mallorquí) que estic molt cansat de la monotemàtica d'algunes persones que conec. Em sento avorrit i cansat quan m'assec al seu costat, no m'aporten res positiu. Només m'ajuden a avorrir-me. A més no és que sigui gent digna d'admirar, perquè com a persones estan suspeses. No tenen valors.

Per això he decidit que el millor que puc fer és allunyar-me d'aquests éssers humans i rebutjar qualsevol petició que em facin.

1 comentari:

  1. doncs allunya't... però potser aquestes persones pensen de tu el mateix...

    ResponElimina